Életveszélyes a MÁV-telep játszótere
2013. augusztus 24. írta: kelemenlaszlo

Életveszélyes a MÁV-telep játszótere

IMG_05767.jpgSzámomra a tegnapi nap legnagyobb híre nem az ellenzéki összefogás aktuális állása volt, hiszen én biztos vagyok abban, az Augusztus 20.-ai tűzijáték volt a Fidesz utolsó tűzijátéka. Nem. Sokkal fontosabb és sajnos lesújtó és elszomorító hírt kaptam telefonon.

Egy kedves hölgy telefonált nekem. Elmondta, hogy néhány napja gyermekével a MÁV lakótelep játszóterén játszottak, mely tér igencsak elhanyagolt és hányatatott állapotban van már hosszú ideje. Pedig lehetőség van a térben. Nem sok kerület büszkélkedhet műfüves focipályával.

A játszótéren ma az elhanyagolt játékok, firkák, mindent beborító gaz és az elhanyagolt „nemtörödömség” uralja a látképet. A szálló megjelenése óta nem ritka a „kannásboros” üveg és szállóról kiszorultak jelenléte.

Visszatérve a beszélgetéshez, a hölgy elmondta nekem, hogy mikor a kicsivel játszottak a téren akkor majdnem tragédia lett a vége az amúgy kellemesnek szánt délutánból. Régóta tapasztalják a térre járók, hogy a tér bejáratánál található masszív zöld vaskapuk meg vannak süllyedve és illesztéseik a zsanéroknál elváltak a fém-szerkezettől.

kapu.jpg

Én is tapasztaltam már ezt és terveztem, hogy egy írásban megemlékezem erről, mint a telep elhanyagoltságának újabb szimbólumát. Azonban a helyzet rosszabb, mint gondoltam. A telefonáló elmondta, az a nehéz fémkapu játék közben majdnem tragédiát okozott, mert az kidőlt és nem sokon múlt, hogy a kisgyerkőcnek is baja essen.

Úgy vélem, ez alapvető gondatlanság. Egy gyerekek által játszóteret nem kellene hagyni, hogy játszószerei és kerítései balesetveszélyes állapotig zülljenek le. Ha valaki ellátogat a térre láthatja a hintáknál található gumipadlózat fel van púposodva. Emiatt csak a rendeltetését nem tudja ellátni és még botlásveszélyes is.

greff.jpg

Ezeket a képeket, amiket a posztban láthat ugyancsak a telefonáló hölgytől kaptam e-mailben és szerintem jól bemutatják, milyen borzalmas állapotok uralkodnak a telep játszóterén.

kuty.jpg

Ezen a képen épp azt látjuk, hogy a közeli autószerelő műhelyt őrző 80 kilós kutyát és a játszó gyerekeket csupán egy hullámpala választja el.

páya.jpg

A műfüves pálya a rendszeres karbantartás miatt hepehupás így a játékélmény meglehetősen rosszabb színvonalú tőle.

Véleményem szerint az itt tapasztaltak fő oka ismételten az, hogy a telep ügyeinek, gondjainak nincs gazdájuk. Nincs olyan ember, aki kellőképp oda tudna figyelni a telep dolgaira. Sajó úr, az Ön jelenlegi képviselője (?) úgy látom, nem fordít kellő figyelmet a telep lakóinak problémáira és ez súlyos gondatlanság. Mi lett volna, ha tragédia történik?

Nem kívánok személyeskedni, de rengeteg embertől hallom, nem mernek, nem kívánnak Sajó Ákoshoz fordulni gondjaikkal. Főleg nem mikor rendszeres közterületi fogadóóráját tartja a Gyáli út és a Zombori utca sarkán. (Sokak számára talán érthető mire gondolok, én azonban nem kívánom terjeszteni ezt a hírt, bár tény én is voltam már szemtanúja az ominózus fogadóórának.)

Sajó úr, Ön nem képes ellátni feladatait. Értem én, hogy jó kereset-kiegészítés az önkormányzati képviselői fizetés, de értse meg, képviselőnek lenni nem pusztán jogokkal, hanem kötelességekkel is jár.

Én a telep ügyeivel kívánok foglalkozni és az Önök véleményét, akaratát kívánom az önkormányzatban képviselni. Legyen végre valódi gazdája a telep ügyeinek, legyen végre valódi képviselete a telepnek.

 

Kelemen László

Önkormányzati képviselő-jelölt, MSZP

A bejegyzés trackback címe:

https://kelemenlaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr975474195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása